donderdag 4 februari 2016

Lang geleden

Het is een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb.
Dit kwam omdat ik op het werk een nogal hectische tijd achter de rug heb.

Deze week is de jongste begonnen met oefenen op de basisschool. Dat betekent ook meer vrije tijd voor mij :) En de turbo heeft aangestaan.

Omdat de kasten al flink vol liggen voor de winter ben ik alvast begonnen voor voorjaar/zomer kleren.

Voor S. heb ik een farbenmix Kiara gemaakt. Had alleen ruzie met de tweelingnaald dus de zoom is minder mooi geworden dan ik wilde. Breedte heb ik van 110/116 aan gehouden en de lengte van 122/128.


Dit is het jurkje voor de jongste. Patroon is van SVDHZ. Maat is 110/116. De zoom is nog niet afgewerkt. Momenteel is de jurk nog wat aan de lange kant maar weet niet of dat nog zo zal zijn op het moment dat ze hem ook echt aan kan.



1 opmerking: