woensdag 14 oktober 2015

Verjaardagsjurk op het hangertje

Morgen is het alweer 6 jaar geleden dat ik voor het eerst mamma werd.
En wat ben ik trots op mijn grote meid.

Vandaag gaan we al uitdelen op school. Dit omdat ze op vrijdag een weeksluiting hebben.

Stof heb ik gekocht op de markt in Eindhoven en is heel erg donkerblauw.
Patroon komt uit stof voor durf het zelvers en ik heb plooien gemaakt in het bovenpand.
De rok is 3 keer de breedte van het bovenlijfje en afgewerkt met een biaisbandje.
En de voeringrok heeft een rimpelstrook van 4,60.

Nu nog even foto's van de jurk op de hanger want morgen is pas echt haar verjaardag en mag ze hem aan.




4 opmerkingen:

  1. Mooi! Lekker veel stof, ja een rimpelstrook aan de onderrok heb ik ook wel eens toegepast!

    Alvast gefeliciteerd en fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie jurk! Daar zal ze in stralen zeg! Alvast gefeliciteerd allebei!

    BeantwoordenVerwijderen