woensdag 6 mei 2015

Nieuwe jas

Zo blog je een paar maanden niets en zo 2 dagen achter elkaar.

De kasten van de meiden hingen echt super vol afgelopen winter daarom minder gemaakt voor hun.
En ben ook wat meer voor mezelf aan het maken en daar gaat meer tijd inzitten dan in een simpel kinderjurkje.

Ik heb 2 jaar geleden de passenger trenchcoat uit de Ottobre gemaakt voor S toen 3. Die jas kan nu de jongste aan. S. zag die jas en wilde hem ook graag hebben maar dan in het roze. 

Nou dat is gelukt.




5 opmerkingen:

  1. Ha, op deze heb ik ook mijn oog laten vallen. Heb je nog tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja volgens patroon is eigenlijk de onderkant open maar deze heb ik aan elkaar gestikt. En de mouwlummels heb ik vast gestikt aan de mouw anders raken ze snel kwijt.

      Verwijderen
  3. Dank je! Ja dat zag ik, die losse voering. En de maat? Valt breed als altijd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja valt idd breed. Ik heb maat 128 gemaakt voor mijn smalle meid. Ze valt volgens mij kwa breedte nog in 104 maar ze is 122. Maar doordat je hem nog met een band aansnoert valt het mee met de breedte.

      Verwijderen