dinsdag 18 maart 2014

Zomerjasje

Een paar weken het patroon gevonden voor het zomerjasje voor de jongste. 
Deze komt uit het boekje B Inspired by Poppy en het is patroon B1408.
Toen ik in het boekje de jas liet zien aan mijn dochter van 4 riep ze meteen die wil ik ook dus er komt nog zo'n jas.

Buitenstof is roze gabardine en binnenkant een katoentje en deze is gemaakt in maat 92.
Ben alleen nog aan het twijfelen over de knopen. Of 3 verschillende of 3 dezelfde.


Hier de jas even passen zonder knopen.



Ze vind het zelf helemaal geweldig dat ie zo wijd is.


6 opmerkingen:

  1. Gaaf hoor! Ik zou voor contrasterende knopen gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jas en hij staat haar ook zo leuk!
    Ik vind de 3 verschillende knopen super erbij staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja contrasterende knopen, maar wel 3 dezelfde, zou ik tof vinden. Een kleur die terugkomt in de voering bijv.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik nomineer je voor een Liebster award, omdat ik vind dat jij het verdiend. Kijk voor de vragen snel op mijn blog. Ik ben benieuwd naar je antwoorden.

    Groetjes Annemieke
    www.Sofilantjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen