donderdag 13 maart 2014

Tijger jurk

Normaal ben ik niet zo van de dierenprintjes niet voor mezelf en al helemaal niet voor de kinderen.
Maar ik was vorige week op de markt in Eindhoven en ik moest alleen maar witte katoen voor de voering hebben maar daar hing toch dit leuke stofje.Ik heb dus een meter mee genomen.

Bovenstuk is uit de stof voor durf het zelvers in maat 110/116 en de rok is de rok in 6 delen.
Ik heb liggen puzzelen om zoveel mogelijk stof te kunnen gebruiken en dit is dus het resultaat.


De rok is nog net iets wijder dan een cirkelrok.
Straks even passen want mijn modelletje zit nu op school


En nu de foto's op de grote meid. 
No nog even gecombineerd met zwart omdat ze dat al aanhad maar moet de kast eens gaan induiken om te kijken hoe ik het verder ga combineren.





3 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb mijn SVDHZ-jurkjes tot nu toe met een rechte rok gemaakt, maar ik ga denk de volgende keer ook eens wat anders proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Ik heb het stofje ook al gezien bij de stoffenkraam. Staat op mijn lijstje.

    Het jurkje is echt leuk! En met zwart kan prima toch?

    BeantwoordenVerwijderen