woensdag 12 februari 2014

Abc 141

Nog wat laatste winterkleding naaien.
Dit keer de abacadabra 141 gemaakt in maat 116.

Ik heb geen sierlint op de jurk gestikt omdat ik de stof druk genoeg vind.
Mijn man vond het wel een beetje flowerpower.
Stofje is een babyrib


Stof van de bolero is joggingstof en dus lekker warm.
Ben nog aan het twijfelen over de knoop. Misschien dat ik nog knamsnaps in het zwart bestel.


De mouwen heb ik met een siersteek afgewerkt.


En nu ook nog de foto op model. Ze wilde wel effe snel poseren met een paar gekke bekken tussendoor.


4 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook leuk, zou de knoop ook zo laten denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk setje zeg! En zo vrolijk. Ik vind ook de knoop goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf setje! Zeker die knoop zo laten :)

    BeantwoordenVerwijderen