donderdag 21 november 2013

Abacadabra 96

De stoffen voor deze jurk heb ik vorig stoffenspektakel gekocht. En een hele tijd geleden al aan begonnen maar ik vond het best wel lastig met al die patroon delen dus had hem even aan de kant gelegd.
Maar aangezien mijn dochter flink aan het groeien is en ik bang was dat de jurk bijna te klein zou zijn toch maar afgemaakt nu.

En achteraf viel het wel mee. En het resultaat vind ik super.

Stof is een donkerblauwe babyrib met een katoenen roze strook onderaan.



Even snel aangetrokken over haar kleren die ze vandaag aan had


8 opmerkingen:

  1. Super leuk, wat staat die mooi uit! Is dat puur door de vorm van de banen? Zonder petticoat dus? Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hij valt inderdaad zo uit door de banen onderaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor. En slim idee om die ophaaltjes te maken! Alsof het erbij hoor, hadden ze zelf moeten bedenken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ophaaltjes is als je een stukje stof bij elkaar pakt en deze vast stikt. Dan krijg je dus bovenstaand resultaat

      Verwijderen
    2. Die ophaaltjes staat ook officieel in het patroon hoor :)

      Verwijderen
  4. Heel mooi kleedje zal ze wel heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen