donderdag 19 september 2013

Princess Castle

In de Ottobre van 04/2013 staat een heel leuk jurkje genaamd princess castle.
Nu het weer kouder begint te worden moeten er dus ook weer warmere kleren gemaakt worden dus een leuk stofje gekocht op de markt in Eindhoven en dit jurkje ervan gemaakt.
Ik heb hem wel aangepast heb de breedte van 104 genomen en de lengte van 110.

Ik had eerst bij de hals boordstof maar deze heb ik er weer afgehaald omdat de hals er lubberde.
Nu zit ie een stuk beter.

Ik ben ook al begonnen met de legging dit is na het patroon van Farbenmix Laguna. Ik las overal dat ze dat patroon gebruikten voor leggings te maken.
Had hem eerst gemaakt in maat 110/116  maar deze viel te breed uit dus heb deze 1 cm versmald.



11 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden. Mooi stofje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg! Leuke actie foto en inderdaad prima pasvorm zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met welke steek heb je de zoom gedaan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is een honingraat. Lijkt net of ik een coverlock heb zo :)

      Verwijderen
    2. Handig! Oh en ik heb die ook mijn machine.
      Ga ik ook eens proberen want met de tweelingnaald op mijne brother lukt nog niet zo goed.

      Verwijderen
    3. Ik vind het resultaat met een tweeling naald ook niet zo heel mooi. Blijft een beetje bol staan tussen de twee stiksels in.

      Verwijderen
    4. Ja dat is bij mij ook zo. Ik heb juist het kleedje omgezoomd met de honingraat, zalige steek!

      Verwijderen