vrijdag 26 juli 2013

FM Xenia

Het is alweer bijna een maand geleden dat ik mijn laatste berichtje plaatste.
In de tussentijd dus ook niets gedaan met de naaimachine. Lekker genoten van het mooie weer.
Heb mijn andere hobby wel weer opgepakt borduren.
Ben met deze begonnen tijdens de mijn zwangerschapsverlof van de jongste en ze wordt volgende maand alweer 18 maanden. Maar heb er wel bijna een jaar niets aan gedaan omdat ik toen de naaimachine ontdekte.



Nu dus een beetje nood aan zomerjurkjes voor de jongste de oudste heeft zat in de kast hangen.
Alles is uwyh behalve de rits. Jurkje is maat 86/92 maar heb hem aan beide kanten 1,5 cm ingenomen. Dadelijk als het model wakker wordt nog eens passen en gelijk effe een foto maken.



En hier is het jurkje op de jonge dame. Ze laat zich gelukkig heel gemakkelijk fotograferen. Je zegt tegen haar ga maar daar staan en lachen en ze doet meteen wat je zegt :)


3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een ontzettend leuk jurkje is het geworden zeg. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig jurkje en ook een schattig meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen