maandag 11 maart 2013

Voor jaars setje waar ik blij van wordt

Met dat heerlijke zonnetje van vorige week nog in herinnering ben ik begonnen aan het eerste voor jaars setje begonnen voor S. met nog stofjes die ik in de kast heb liggen.

Ik heb vorige week ook een doos gekocht met 145 roos patronen voor een prikkie :) Geweldig om zo'n doos door te spitten en te kijken welke patronen erin zitten en kijken welke ik al heb.

Dat zag er op een gegeven ogenblik zo uit. Dit zijn dus de patronen die ik wilde houden

\\

Ik heb ook een hele stapel die ik niet zo leuk vind die gaan dus weer marktplaats op.

1 van deze patronen was de roos 4009A. Hier heb ik de bolero en het rokje van gemaakt beide zijn maat 116.
Legging en shirtje lagen nog in de kast.


Op model 






11 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk setje met roze en blauw!
    En wat een keus heb je nu met alle Roospatronen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat bolero'tje is ook leuk, ik keek alleen op het patroon en zag dat er niet bijstond 'rekbare stof' Jij hebt het wel van tricot gemaakt als ik het zo zie toch? Het ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb hem inderdaad van tricot gemaakt eigenlijk meer omdat ik vind dat zoiets van tricot gemaakt moet worden voor kinderen zit dat toch veel lekkerder.

      Verwijderen
  3. Wauw heel mooi!
    Die kleurencombinatie is prachtig, zoiets zou mijn dochter direct aandoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi. Leuk stofje heb je gebruikt voor het rokje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhhh nu alleen het zonnetje nog buiten :). Erg leuke combi's.... (alhoewel ik niet zo van die kleine bolero's houd... ik zou hem iets verlengen, lijkt me warmer en lekkerder zitten. Maar super vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij kan voorlopig aan de slag met je patronen :)
    Leuk setje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk setje! Zou ik zelf ook wel willen hebben, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een super leuk setje! Leuke modelletjes (ook het modelletje er in niet te vergeten!) en een erg leuk stofje voor het rokje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo
    Je maakt leuke kleding voor je dochters
    ik heb ook een vraag
    ik ben op zoek naar het patroon 4009 in de grote maten
    zou u het voor mij willen kopiƫren dat ik er voor betaal?
    of wilt u het verkopen?
    ik zou er heel erg blij mee zijn
    mvg Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen