zondag 10 maart 2013

Stoffenspektakel Eindhoven

Gisteravond ben ik begonnen met de voorbereidingen voor de kleertjes die ik wil gaan maken voor het voorjaar/zomer.
Ik heb 3 patronen uitgewerkt namelijk de ABC 118, de ABC 96 en de Farbenmix Elodie.
Vandaag was het stoffenspektakel in Eindhoven en wat was het druk in het begin.
Ik vind het leuk om eerst even overal te snuffelen voordat ik wat koop. Maar ja dan slaat op een gegeven moment de twijfel toe ivm de hoeveel heid stoffen maar ik heb me netjes aan me lijstje gehouden en aan mijn budget van 75 euro.

Hier heb ik dan van gekocht:

Dit wordt een ABC 118 voor S.


Dit wordt een ABC 96 voor S.


 Dit wordt een Elodie voor L.


Dit gaan een Farbenmix Roberta worden. Er moet nog 1 stofje bij maar deze kon ik niet vinden of ik moest een hele meter kopen en ik heb er niet zoveel van nodig.


Dit wordt nog een knoopjurk voor mezelf. 


Deze jurk staat in de burda plus en ik was op slag verliefd maar ja hier is 8 meter stof voor nodig. Oeps. Maar gelukkig toch geslaagd voor 3 euro de meter.







7 opmerkingen:

  1. 8 meter stof nodig? Oef.... Lijkt mij ook zwaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die bambi's en die jurk voor jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 8 meter stof..... WOW.... dat wordt meters naaien ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat valt wel mee. De meeste meters gaan in de cirkelrok zitten en dat is alleen maar zijnaden naaien en aan de bovenkant zetten.

      Ik heb de stof al gewassen en gedroogd en we moesten hem met 2 man opvouwen.

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dat gaat zeker lukken. Heb eerst net nog even een rokje af gemaakt waar nog een zoompje in moest. Nu mag ik met de nieuwe stofjes aan de slag :)

      Verwijderen
  5. Die hertjesstof, wat leuk!(de rest ook hoor!) Veel naai-plezier, dat gaat vast wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen