zondag 10 februari 2013

Lekkere warme trui

Mijn oudste dochter is niet zo van de jurkjes en rokjes. Om haar eens blij te maken met iets wat mama gemaakt heeft heb ik voor haar een warme trui met capuchon gemaakt.

Het is de Farbenmix Laura geworden. Heb maat 110/116 gemaakt.
Het model is momenteel niet thuis dus heb helaas nog geen foto's op model.

Het is een bruine joggingstof met een rode tricot met witte sterren.

Volgens mijn dochter is ie nog niet klaar. Ik heb haar het plaatje laten zien van de farbenmix site en daar stond een plaatje voren op. En dat wil ze nu ook. Dus de trui ligt nu in de was want met onze 2 katten hier in huis zaten er al wat haren op en dat is nu niet ideaal om een plaatje er op te strijken.

Zo hij is helemaal af en ik heb er een stralende dochter bij :)
Ze is helemaal blij met haar bambi trui.







1 opmerking:

  1. Mooie kleurencombinatie. Tzal wel zijn dat je dochter er blij mee, het hertje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen