vrijdag 4 januari 2013

Goed op dreef nog 2 rokjes

Er staan zo veel leuke rokjes in het boek allemaal rokjes. Ik wil ze allemaal wel maken.
Dus gister even naar de markt geweest en een stapel stofjes gehaald. 
Als je maar een halve meter nodig hebt dan is het wel leuk om een stapel te halen.

Hier dus nummer 3 en 4 alle twee in maat 116. Voor nu nog aan de lange kant maar ze zijn dan ook meer voor de zomer.
Model had geen zin om te passen en te poseren voor de foto's dan dus maar even zo.
Klokrokje

Deze is een beetje fout groen maar mijn dochter vond de lieveheersbeestjes zo leuk.
Fronsrokje

Nou het lieveheerstbeestjes rokje wilde ze dan nog naar enig aandringen toch aanpassen voor de foto.



5 opmerkingen:

  1. Juist super leuk die groene, ik hou wel van kleur! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind mooi groen ook echt niet lelijk maar dit is een beetje fluor groen in het echt.

      Verwijderen
  2. Ik vind het groene rokje toch ook wel geslaagd hoor, voor kinderen mogen dat flashy kleuren zijn.
    Ik heb me eindelijk volger gemaakt, ik snap eindelijk hoe het werkt :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom dan :)

      Vind het groene rokje ook wel geslaagd. Vind het ook leuk als ze zelf een stofje uitzoekt en die leuk vindt. Ik ben zelf alleen niet zo van die gewaagde kleurtjes maar het begint te komen :)

      Verwijderen