vrijdag 16 november 2012

Ottobre Pallohelma jurkje

Ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement op de knippie opgezegd omdat ik deze op de naailes gewoon kan gebruiken. 
Nu had ik al een aantal keer een leuk patroon gezien in de ottobre maar deze hadden ze niet op de naailes. Nu dus zelf maar een abonnement hierop gepakt.
Een aantal weken geleden kwam dan nummer 6/2012 op de mat en ik zag meteen een schat van een jurkje in namelijk de pallohelma. Ieder patroon heeft namelijk een naam in de ottobre :)

Ik vond dit jurkje zo leuk dat ik hem meteen uitgeraderd heb en op stoffenjacht ben gegaan.
En ik vond de gebruikte stoffen ook heel erg leuk dus heb hem precies zo gemaakt als ie in het boekje stond.


5 opmerkingen:

  1. Erg schattig. Leuk ook om een andere voeringstof te gebruiken! Voorlopig hier even geen jurkjes meer totdat dochterlief ook loopt. Met kruipen is het gewoon zeer onpraktisch....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om te zien wat je allemaal zelf maakt.
    Voor mij ligt die tijd alweer heel wat jaartjes achter me en bijna alle kinderen zijn het huis uit, maar als ik jouw blog lees doet me dat denken aan de tijd dat ik ook zo genoot van alle zelfgemaakte kleertjes voor m'n kids.

    BeantwoordenVerwijderen