donderdag 1 november 2012

Jurkje voor mijn kleine kabouter

Het is weer even geleden dat ik een berichtje plaatste. Ik heb zeker niet stil gezeten in de tussentijd want bent bezig geweest met een tuniek/jurk voor mezelf. Deze zit nu ver in elkaar en is niet naar mijn tevredenheid. Ik vind hem te wijd dus wil ik hem gaan aanpassen. Nu had ik daar even helemaal geen zin meer in en wilde weer iets voor mijn dochters maken.

Nu hebben ze ook helemaal niets in de kast hangen maar ach er kan altijd nog wat bij :)

Heb nu dus de Roos 4006 in maat 80 gemaakt.
Kwam er wel achter dat er nog een speld in de jurk zat toen hij al helemaal in elkaar zat. 
Heb deze er maar uitgehaald door de voering een klein stukje te maken en deze daarna weer met de hand te sluiten.


Mijn kleine kabouter in haar jurk



7 opmerkingen:

  1. Het is een hele mooie jurk geworden! Oeps van de speld alleen zeg, goed dat je het hebt gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief jurkje! Leuk model ook.... en die speld, wat goed dat je hem hebt terug gevonden!! Wil je niet aandenken dat tijdens het dragen................

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel mooi jurkje.
    Ik heb hetzelfde stofje in de kast liggen maar dan in het donderblauw. Maar nog geen idee wat ik ermee ga maken, wrs iets te weinig om een kleedje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen