zaterdag 1 september 2012

Een Farbenmix Antonia

Voor op de broek die ik gemaakt heb voor S. wilde ik graag een truitje maken. Had het patroon Antonia van Farbenmix ervoor gepakt. Heb de maat 98/104 uitgetekend maar had al kunnen denken dat die te breed zou zijn. Ook al staat op het patroon valt smal maar ja.

Volgende keer dus maar een maat kleiner maken en die verlengen tot de juiste lengte.
Nu dus maar opgelost door een band onder vast te maken. 

Maar vind het resultaat nu niet echt wauw. Het doet een beetje pyjama achtig aan.


En ik weet ook niet of dit nu echt een mooi setje is. Vind het lastig om er een truitje op te combineren. Wat zou hier mooi op staan?


5 opmerkingen:

  1. Mooi t-shirtje, ik vind het niet pyjama-achtig maar het is te druk voor op deze broek.
    Misschien kan je de broek misschien beter combineren met een effen bloesje? Probeer eens met effe paars of rood?

    Ik vind de broek nog altijd super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ook aan een effenshirt met eventueel een kleine applicatie... Ik begrijp wat je bedoelt met dat shirt.... misschien had je beter dezelfde stof voor de onderkant kunnen gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb er vandaag een effe roze t-shirt opgedaan en dat zag heel leuk uit. Ik doe het truitje eens aan op een spijkerbroek kijken hoe die dan staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe past het bloesje op een spijkerbroek?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd. Ze wilt tegenwoordig niet meer passen dus dat is erg lastig. En met al die mooie dagen de we gehad hebben er ook niet aan toe gekomen om hem zo te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen