dinsdag 17 juli 2012

Nieuwe stofjes en nog een Elodie in de maak

Op dinsdag is er altijd stoffenmarkt in Eindhoven en ga ik in de pauze altijd even naar buiten om te kijken bij de stoffen kramen. Nu had ik ook nog garen nodig omdat ik bezig ben met een tweede Elodie te maken.
Nu kreeg ik op het werk het idee om te kijken of ik de bovenkant niet van een ander stofje kon maken dan de rokbanen. Dus even kijken en ik heb een leuk roze ruit boerenbontje gevonden. Nu hadden ze ook nog een aanbieding en die kon ik niet laten liggen. 3 meter voor 5 euro. heb er meteen 2 gekocht.


En dit is de preview van de Elodie. Vanavond denk ik helaas geen tijd om hem in elkaar te zetten. Wil hem wel voor zondag af hebben want dan wordt de jongste gedoopt en daar hoort natuurlijk een mooie jurk bij voor de oudste.


3 opmerkingen:

  1. Erg leuk! En helemaal dat je het bovenstuk van een andere stof maakt... tenminste, dat vind ik zelf altijd wel tof, maakt het speelser ofzo.

    haha en 3m stof, kun je heel wat van naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, 5 euro voor 3 meter, een superkoopje!

    Ik vind de 2 stofjes ook mooi bij elkaar passen voor de elodie. Je oudste dochter gaat er goed uitzien zondag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed, twee stofjes, niet alleen maar bloemetjes maakt het nog veel leuker denk ik. Hoop dat je niet hoeft te haasten, dat werkt bij mij averechts hoor.

    BeantwoordenVerwijderen