zondag 1 juli 2012

aangpaste roos 5011

ik had hier een leuk jurkje gezien gemaakt van tricot. Het is een aangepaste versie van de roos 5011. En ik vond het zo'n leuk idee dat ik er ook mee aan de slag ben gegaan.

Maar ja ik had nog niet eerder gewerkt met elastische biaisband. Achteraf viel het me reuze mee al zal het er misschien niet helemaal goed erop zitten ik ben blij met het eindresultaat. Of mijn dochter er blij mee is dat moet ik morgen nog even bekijken.


!! Edit !!

Jurkje is helemaal goedgekeurd door S.


3 opmerkingen:

  1. Leuk! De bandjes zitten mooier als je ze een beetje uitrekt (15 % ongeveer, even uitproberen) tijdens het vaststikken. Maar als je dochter ze aanheeft zitten ze prima :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt dit had ik gelezen en heb ik ook uitgeprobeerd. Dit is boven iets minder goed gelukt maar ik vind het een crime om uit te halen dus volgende keer beter :)

      Verwijderen
    2. Nee, uithalen is niks nee, zou ik ook niet doen hoor, in dit geval. Het was puur voor de tip.

      Verwijderen